Op onze website worden alleen functionele cookies gebruikt om de site optimaal te laten werken.

Klachtenregeling

Bent u tevreden?

Vertel het een ander!

Bent u niet tevreden?

Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken.

Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.
De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ.

Meer informatie

Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: www.vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen

Wil je weten of ik ook jouw klachten kan behandelen?

blog met Weetjes & verhalen

Altijd goed om te weten.

Hoe zien mijn behandelingen eruit? En wat levert het je op? Hoeveel sessies zijn er nodig?

We kennen ze allemaal. Iedereen is bekend met angsten. Deze worden al overgeërfd vanuit de voorouders en ouders. Deze angsten komen voort uit overtuigingen. Ieder mens heeft als grootste angst uitgesloten te worden of niet goed genoeg te zijn. Dit zijn angsten die je tegenhouden om werkelijk te groeien en te bloeien. Datgene te doen waar jouw passie ligt.

Mag ik samen met jou de puzzel van jouw leven weer compleet maken? Ontdek waarom het ontbrekende puzzelstukje zo belangrijk is.